El Centre Mèdic de la Fundació Nen Déu, és un centre assistencial de qualitat, proper i accessible a tota la població que ofereix una assistència mèdica, integral i personalitzada amb la voluntat d’oferir una millor atenció i acompanyament en el procés salut-malaltia.

Comptem amb un ampli quadre d’especialitats mèdiques i un equip multidisciplinar de professionals de la salut, experts i compromesos en oferir un servei a mida i de qualitat i que doni resposta a les necessitats de la persona.

El Centre Mèdic pertany a la Fundació Nen Déu, entitat sense ànim de lucre amb més de 130 anys d’experiència treballant per i amb les persones amb diversitat funcional i les seves famílies, referent pel seu alt compromís social i la seva vocació de servei cap a les persones.

Alineats amb els valors de la Fundació, el Centre Mèdic, ofereix uns preus assequibles per a pacients privats i per aquelles actuacions no cobertes per les mútues concertades.

Com a Directora Mèdica, la nostra missió és continuar treballant amb la clara voluntat d’evolucionar per una millora continua, de serveis, recursos i atenció cap a les persones.

Benvinguts i benvigudes!

Dra. Ana García Robles