Barcelona, 21 de maig de 2020

Apreciats pacients i amics:

És per a mi una gran satisfacció, presentar la nova pàgina web del nostre estimat Centre Mèdic, que tinc l’honor de dirigir des de fa quinze anys però que ha format part de la meva vida des de jove.

Des de l’inici de la meva trajectòria professional fins a l’actualitat, l’he vist créixer i transformar-se en una gran Fundació amb una missió molt concreta, l’atenció a les persones amb necessitats especials.

Actualment comptem amb totes les especialitats no quirúrgiques que presten servei al barri d’Horta-Guinardó a preus socials.

El meu compromís amb la Fundació i amb les Germanes Franciscanes, ha estat i serà, permanent, sempre amb tot el meu cor i afecte cap a una obra que fa 130 anys al servei de la salut i dels més necessitats.

Aquesta terrible pandèmia que hem patit, ens farà valorar més als nostres sanitaris i a l’assistència primària, centres privats, centres públics i grans hospitals. Tots hem estat i serem sempre necessaris.

Benvinguts de nou al nostre Centre Mèdic.

Una forta abraçada a tots.

Dra. Mª José Giménez
Directora Mèdica Centre Mèdic Nen Déu